sobota, 4 maja 2013

OLD JEANS

























11 komentarzy:

  1. Fajnie przerobiłaś stare spodnie :) Zestaw bardzo mi się podoba, wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)czasem fajnie jest coś zrobić samemu

      Usuń
  2. Super wyglądasz w upiętych do góry włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzadko to robię bo wydaje mi się że wyglądam nie za fajnie, a tu proszę zaskoczenie. Dziękuję

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wszystko przerobiłaś i podoba mi się cała stylizacja. Zawsze podziwiam, że ktoś potrafi dać ubraniom drugie życie. Niby jest prosto, ale wiem, że by mi nie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super przeróbka:), całość prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) dziekuje, bawilam sie super:)
    Sama tez podobnie przerobilam spodnie, fajny efekt:)
    Mam pytanko. Czy paznokcie robilas moze w Nailarch? :) sliczne sa

    Odpisz prosze u mnie, jesli mlzesz.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tez bardzo podobasz się z końskim ogonem ;) Ze spiętymi włosami wyglądasz tak młodziutko :) Zestaw baaardzo fajny , ostatnio przerobiłam w taki sposób spodnie syna :) Kurtka jest świetna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24