czwartek, 18 kwietnia 2013

POZNAŃ - STARY BROWAR

Poznań - Stary Browar to miejsce  w którym mieści się ponad 200 sklepów. :) Możemy tu pooglądać wystawy różnych artystów. Dotknąć, posłuchać a nawet uczestniczyć w tworzeniu sztuki. To fajne miejsce na spotkania z przyjaciółmi gdyż znajduje się tu: teatr,sala koncertowa, 8 sal kinowych, 15 restauracji,13 kawiarni i 3 kluby muzyczne. Kiedy pierwszy raz odwiedziłam to miejsce byłam naprawdę pod wielkim wrażeniem. Ja postanowiłam tam pojechać żeby wybrać coś fajnego, ciekawego na Fashion Week Poland. Zakupy w części się udały. Zobaczcie sami .





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24