piątek, 8 lutego 2013

ZAPROSZENIE LFW 2013


                                 ZOE JORDAN AW13 LFW SHOW INVITATION

 Jestem dziś bardzo szczęśliwa, ponieważ dostałam zaproszenie na London Fashion Week, który odbywa się w dniach 15-19 lutego. Moje zaproszenie dotyczy pokazu Zoe Jordan.
               





Moja dzisiejsza stylizacja nawiązuje do mojego aktualnego samopoczucia. Radość i energia rozpierały mnie dziś cały dzień.









                           
                                                             I WAS WEARING:
JACKET  - PHILIPP PLEIN
JEANS - ZARA
SHOES - VENEZIA
SUNGLASSES - D&G
T -SHIRT - http://www.faithconnexion.com/
WATCH - BY MARC JACOBS
BELT - JOOP


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Dziękuję za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie ważny!
Jeżeli podoba Ci się treść mojego bloga, dodaj mnie proszę do obserwowanych.
a ja odwiedzę Twój blog lub fan page najszybciej jak to możliwe i zrekompensuje się tym samym.

Pozdrawiam wszystkich miłośników mody !!!!!!

Thank you for all of your lovely comments!
If you like my blog, please kindly follow me,
I will come back to your blog as soon as possible!

Fashionclub24